ponedeljek, 9. februar 2009

Love is all around

Ok, bliža se valentinovo, ki mi gre bolj ali manj na jetra. Pa ne zato, ker ta dan pokažeš in izkažeš ljubezen tistim, ki jih imaš rad (kar se mi sploh ne zdi napačno), ampak zato, ker bi naj nujno nekaj kupil ali nekam šel (koncert, toplice, večerja,...). Če dobim sms in par lepih besed, je moje zadovoljstvo na mestu.
Hkrati, ko pa se bliža ta praznik (ljubilej/obeležje/...), opažam, da me v sobi obdaja veliko srčkov in majhnih pozornosti, ki sem jih dobila za razne priložnosti in namene. In jih hranim, ker so srčkani in mi grejejo srce :) Pa sem jih še pofotkala, da sem tud jaz v skladu s tematiko tega praznika (ljubileja/obeležja/...).



(moj obesek za ključe)

(voščilnica za rojstni dan)

(klupica, ki se drži zgornje voščilnice)

(kartica, kupljena kar tako-no reason, samo lepa je:))

(majhen izsek še ene kartice, kupljene kar tako:))

(majhen del moje delovne mize-herc na hercu)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...