petek, 17. april 2009

Art therapy

V roku enega meseca sem kar dvakrat bila na art terapiji. Čeprav je bilo vse skupaj zgolj v sprostitvene namene, je stvar zanimiva tudi edukativno. Hočeš nočeš, se moraš poglobit vase in potem kar nekaj nastane. V Arlesu so za nas skrbeli psihologi iz Profaca in bilo je res zanimivo, francosko, umetniško doživetje. Lepa izkušnja, ki dobro dene tudi tistim, ki nimajo niti malo nadarjenosti za slikanje in tiste, ki mislijo, da ne premorejo ustvarjalnosti... pri navodilu: Nariši 'Kotiček svojega otroštva' (corner of your childhood) se ustvarjalnost namreč porodi kar sama od sebe ;)

Odlomek iz mojega otroškega kotička...


3 komentarji:

Mademoiselle pravi ...

Kako kul!! Jaz bi to tudi poskusila ... Bi ti to mene malo vodila? Nekako mi ni čisto jasno "corner of your childhood" ... je to mišljeno kot "kotiček, kjer si se igral v otroštvu" ali nasploh pač tvoja otroška fantazija, kaj ti je blo takrat pomembno, kako si se ti videl in kako si dojemal življenje takrat?
Kako čudovite slike ... one čopiče si tudi sama fotografirala? Postajaš very good ;) - congrats:)

Julie pravi ...

V bistvu te jaz to nimam kaj vodit, ker prvič nisem izobražen art psihoterapevt, kot drugo pa ne rabiš vodenja, če se odločiš slikat. Mi smo pač meli nek naslov, ki je bil mišljen kot 'kotiček tvojega otroštva-spomin, kraj, karkoli kar te spominja na nek trenutek v tvojem otroštvu', zato da nismo slikali tja v tri dni. Pri nas ni bilo nekega globljega pomena v vsem tem, ker smo bli kao zdrave osebe :).
Bistvo art terapije je pač to, da se poglobiš vase in slikaš to kar čutiš (ne pa samo zato, da nekaj rišeš-npr.neko sadje, ki stoji na mizi). Je pa zanimivo, da se naslikanega ne sme interpretirat, čeprav bi pri taki terapiji pričakovali, da se mora. Glavno je, da ti kot oseba prideš do nekih zaključkov, tvoje notranjosti, da se poglobiš ob sliki.
Ja,drugače so pa to moje fotke...hvala za pohvale ;)

storyteller pravi ...

Bere se zanimivo :D

Spodnje fotke so (tako kot tiste nizozemske) fantastične! Se priporočamo za še več del izpod tvojega fotoaparata :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...