nedelja, 9. avgust 2009

Vsi čari Poljske

Glede na moje več kot polmesečno bivanje na Poljskem, bi se skorajda spodobilo narediti eno fotoreportažo. Glede na to, da nonstop škljocam. Čeprav se mi vseh znamenitosti in arhitekturnih doživetij ni dalo slikat. Morda samo v opomin, da sem se v Poljsko zaljubila. V mesta, hrano, ritem, ljudi. Res me je očarala, pozitivno presenetila. In zaradi prevelikega števila fotk, sem se odločila narediti kar razglednice.

Razglednica iz Varšave

Razglednica iz Toruńa
(rojstno mesto Nikolaja Kopernika in mesto slastnih medenjakov -
zaradi tovarne se po mestu širi neznosno sladek vonj,
ki te primora, da se zaljubiš v to mestece)


Razglednica iz Poznańa
(študentsko mesto, polno zgodovine in lepih kotičkov)

Veliko sem se igrala tudi z vlogo paparazza, ampak mi trenutno paše objaviti le tole fotko uličnega 'dela'.


Glede na to, da so Poljaki kar pridni v pospravljanju vodke in podobnih zvarkov, ki to pijačo vsebujejo, sem morala dodati tudi to fotko :).


Ker pa sem bila priča tudi izjemnemu fire show-u in streljanju (btw-bila sem popolna polomija!), sem morala ujeti tudi ta dva goreča trenutka.

Če še niste poskusili imeti piknika v dežju, je vredno poskusiti. Zanimivo je sedeti pod dežnikom in gledati svojo klobasico, ki se praži nad ognjem in se hkrati moči pod dežnimi kapljami.


Malce čudna ta moja foto reportaža, se mi zdi. Brez pravega repa in glave. Dodala bi lahko še veliko fotk, da bi lažje prikazala vsa moja občutja in doživetja, pa se mi je nekako notranji izbor zožil na ta repertoar.

2 komentarja:

storyteller pravi ...

Lepo :) Kje so pa "plesne" fotografije? Saj si se tja ravno zaradi plesa odpravila, ne?! :)
Hočemo še! :D

Julie pravi ...

Hja,res je. Naplesala sem se za par let naprej in nazaj.
V resnici plesnih fotk res nimam dosti, žal. Bom poskušala kaj izbrskat, kar bi bilo za objavo in mogoče pride kaj ;) Ampak prešvicanih in utrujenih obrazov zarad prejšnjodnevne zabave ni ravno lepo za gledat, haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...