ponedeljek, 9. november 2009

Absolventsko sanjarjenje


Biti absolvent niti ni biti tako lahko. Prostega časa toliko, da ne veš kam bi z njim, pa še to ''zmanjka'' časa za stvari, ki bi morale biti narejene. Sem kar jezna nase, da se (jaz organizirana oseba!) ne spravim k tistemu, kar bi moralo biti opravljeno.
Ampak dobro, verjetno je to tudi čas, ko imamo čas ustvarjati, sanjariti in delati načrte za naprej (tudi daleč naprej). No, vsaj jaz jih delam :).
Ker je torej to tudi leto z največ prostega časa na veliko planiram tudi vsa potovanja. Bogdaj, da mi znese vse skupaj! (predvsem finančno se razume)
Zdaj me konec novembra čaka dolgo pričakovani ''absolventski'' izletek na Sardinijo (pod narekovaji zato, ker bodo na tem dopustu prisotne le tri bejbe in ne pettaužnt drugega norakavega folka). Ne rabim omenjat, da komaj čakam, ne? (čeprav ne bo kaj dosti od kopanja seveda..).
Potem me čaka še vikend-Krakov-paket pri prijateljici in s prijateljico, smučanje v deželi-sneženi-nevemkje, konkretnih deset dni Bolgarije in navduševanja nad pravljicami, Barcelona pri prijateljici in s prijateljico (in morda obisk starih na novo spoznalih Špancev), potovanje na nek kao brezvezen tropski otok (veliko ironije se skriva za to frazo) in še road trip do Švedske konec aprila. Do poletja še nisem prišla...
Hmmmm, 'majhen' zalogaj ha? Spet vidim, da bo kaj od tega moralo odpast, ampak upam,da nič ne bo! Denarce je treba služit, pa bo.
Ja, študentski časi so res najlepši...zdaj ko se moram počasi posloviti od njih, jih hočem najprej še pošetno izkoristit.
Dajte jih tudi vi ;)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...