petek, 22. januar 2010

Zima zima bela

Končno nekaj fotk tudi iz tega letnega časa. Letos mi zima kar ugaja. Mogoče, ker imam super toplo (novo!) puhovko, ker sem po osmih (!) letih ponovno stala na smučkah (zelo uspešno!) ali ker skoraj tričetrt dneva presedim v topli pisarni. Nekaj od tega bo že držalo...





 
 
 
 

3 komentarji:

Anita Puksic pravi ...

Kak lušne fotke! (:

Mir in ljubezen!

Nihljaj pravi ...

Mah, zima je tako nenaklonjena fotkanju - vsaj v primeru mojega objektiva :) In tudi mraz je preveč ... me kar mine. In pozimi sploh ne vidim motivov, čeprav potem ob ogledu tujih fotk ugotovim, da tudi pozimi obstajajo :) Haha.

Julie pravi ...

Hvala beba! :)

Nihljaj, to sem si mislila tudi jaz. Ampak sem potem videla, da sem preprosto premalo zunaj (ker samo čakam, da pridem spet na toplo) in premalo opazujem in se radujem. Če pa sem že hodila naokoli, pa sem fotkala. Se najde. Snežinke so še posebej lušne za v objektiv ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...