ponedeljek, 24. maj 2010

Vse (lepo) se enkrat konča





Maribor, moj Maribor. Vsemu lepemu pride enkrat kraj, pravijo. Pa je očitno že tako. Odhajam iz prestolnice, poslavljam se od študentskega življenja. Na čase mi je hudo, na čase se veselim novega koraka. Upam, da se s povečanjem prostega časa čez poletje, poveča tudi moja ustvarjalnost in da mi ne bo preveč dolgčas (tega se namreč najbolj bojim). Čeprav mi tudi malo športa ne bi škodilo, pa temeljitega čiščenja vseh zalog zvezkov, učbenikov, mini-krilc, morskih spominkov in neuporabnega make-upa, tudi ne. Mislim, da je to poletje pravi čas za nove začetke in sveže police.

3 komentarji:

iva pravi ...

Srečno in pogumno, Julija! Mene je že strah te prelomnice, ki počasi prihaja tudi k meni. Oz. jaz k njej ;)

Julie pravi ...

Hvala iva ;) Pogumno stopaj proti prelomnici tudi ti ;)

Nihljaj pravi ...

Vidiš, boš morala še enkrat ob Dravo, ker zdaj je ladjica že poimenovana ... Dravska vila je napis, ki jo 'krasi' :)) Haha, blagor turistom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...