četrtek, 2. september 2010

Vintage zbirka


Preprosto adorable vintage zbirka (foto).
Jaz še čakam na svojo (da jo zberem oz. sploh začnem zbirat!).
Jutri pride prva zalogovnica, ki mi bo to omogočila.
Moja lastna in samo moja  k u h i n j a :)
Jedilni + kavni (podedovan) servis star več kot 50 let že čaka na lagerju.  
Malo pa sem res ponosna.

ps:  Spremenila sem izgled mojega bloga.
Bolj me pomirja in je bolj ''jaz'' kot prejšnji.
Ni še čisto tisto ta-pravo, ampak je boljše kot prej-samo, da je nekaj novega.
Upam, da vam je všeč ;)

3 komentarji:

K pravi ...

lepo si prenovila, res pomirjujoče deluje. :)

ah, opažam, da se zadnje čase vsi okoli mene selijo, prenavljajo, razmišljajo o pohištvu in takih zadevah... no, saj jim/vam bom tudi jaz kmalu sledila (in ne vem, ali komaj čakam ali me je malce strah:), ampak me čaka še eno leto podiplomca in s tem študentske sobice.

uživaj v opremljanju! pa pokaži nam kaj, ofkors. ;)

Julie pravi ...

Mislim, da je en tisti majčkeni strah nekje globoko pri vseh prisoten. Vseeno gre za velik korak v življenju, saj kljub temu, da ves študij živimo stran od doma, sedaj postanemo res svoji gospodarji.
Jaz se veselim za vsakega in privoščim, da vsak uživa v svojem gnezdecu! Tud tebi čimprej seveda, le pogumno ;)
Slike kakšne pa seveda pridejo!

Mademoiselle pravi ...

Meni je neverjetno všeč tvoj novi blog. ODLIČNA fotka, čist pomirja, res je :)

Komaj čakam, da vidim to tvojo kuhinjo :) Pa "tisto" fensi-šmensi kavo :P (hihi)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...