nedelja, 29. maj 2011

Pikniki


Pomlad in poletje sta letna časa piknikov. Vsak vikend se zvrsti kakšen (ali dva) in včasih tisti čevapi in ajvar znajo že presedati. Jaz ne bi imela nič proti takšnemu romantičnemu pikniku nekje ob gozdni jasi, z dobro knjigo, pesmijo narave, domačim ledenim čajem v starih skodelicah.

ps: Nekako ni odziva na moj giveaway... Malce sem žalostna, ker sem se tako potrudila.
Hmmm, a vam broškice res niso pri srcu ali me sploh več nihče ne bere? :) 

2 komentarja:

KroglaKroglica pravi ...

O, jaz bi tudi kak piknik! Mi čevapi še ne gledajo iz ušes. Sploh pa ne zdaj, ko zaradi zoba jem samo pasirane reči. Pogrešam tapravo hrano :)

Julie pravi ...

Ah revica, potem vem, da ti vse še preveč diši...jaz pa se že križam, ker sta ta vikend na vrsti ponovno dva!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...