četrtek, 6. oktober 2011

''Stokrat viden'' Graz

Sončne in proste dni v zadnjem tednu je bilo treba na polno izkoristiti, ker vedno velja, da lepo ne traja večno. Ponavadi je tako, da krajev, ki so nam blizu, sploh ne poznamo in jih morda nismo še nikoli prav dobro obiskali. Štajerci tako radi govorimo, kako redno hodimo v čezmejni Graz, v bistvu pa hodimo le do shopping centrov in nazaj (ki pa z mestom Graz seveda nimajo kaj dosti skupnega). In zato si je kdaj pa kdaj treba vzeti čas za raziskovanje že ''kao stokrat videnih'' krajev in kotičkov.

Prvotno sva v Graz šla po kavne kapsule Nespresso (in to po stari cesti, ki jo jaz sovražim, ker je omejitev nonstop 50 - možu pa se zdi tako romantična...mah...), potem nenačtrtovano upadla na nek Biofest na trgu sredi centra (in kupila bio izdelke od Slovenca) nazadnje pa izlet zaključila s pravim (mini) pohodom na mestni grad  Schlossberg (s katerim sem si pridobila par žuljev). Zavijala sva še po majhnih trgovinicah in uličicah in iskala sončne žarke po klopcah. Graz je simpatičen, pogrešam le malo bolj luštne in kjut kavarne/lokalčke v evropskem stilu (kot jim jaz pravim). Kukala sem v starinarnico, se smejala trafikam, ki prodajajo tone sladkraij in občudovala tramvaj seveda.   

















3 komentarji:

Lidija pravi ...

Hočem "WANTED" predpražnik! :)

Nika pravi ...

Jaz pa radirko :)

Julie pravi ...

Komaj, ko sem prišla domov, mi je bilo neznosno žal, da nisem kupila radirke...in sploh ne vem zakaj ne!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...