sreda, 28. januar 2009

Kuharija: Kam z bananami?

Ko ste v stresnem obdobju, ko se vam zalušta malo eksotike in ko vam pade cuker tam nekje pod ničlo, si svet polepšajte s kulinaričnimi užitki. Doma smo se ubadali z mislijo, kaj naj naredimo s 5kg banan in naredila sem celo raziskavo receptov, kjer bi banane prišle najbolj do izraza. Na koncu sem se odločila za kalorično bombo 'Ocvrte banane s sladoledom'. Ker pa sredi zime v zmrzovalniku nimamo sladoleda, sem se odločila za različico ocvrtih banan, ki jih lahko jeste v kitajskih restavracijah kot sladico (mimogrede, recept nam je takrat prišepnila ena od natakaric). Je mega enostaven, da o končnem izdelku sploh ne govorim!
Potrebščine:
1 jajce, 100 g moke (ali celo manj), 1'5 dcl mleka, banane, med, sezam ali mandlji


Z mikserjem zmešaš jajce, dodaš mleko, na koncu še moko. Jaz sem seveda morala dodati še svojo čarobno 'cimet&comp' začimbo, ker brez nje pač ne morem več. Maso oblikuješ čisto po potrebi, odvisno od števila ljudi ali količine banan. Meni je za 5 banan 100 g moke bilo preveč.
V ponvi nato segreješ olje, banane povaljaš v testu in jih položiš v vroče olje (pazi, da ga daš dovolj, če ne se lahko žge). Čez nekaj časa obrneš in v minutki je pečeno! Takoj serviraš na krožnike. Istočasno v drugi ponvici segreješ med in dodaš sezam - jaz sem dodala mandlje, ker nismo imeli sezama. Nato to medeno mešanico poliješ po ocvrtih bananah, zraven nastiskaš sladko smetano (ali pač sladoled) in potem se bašeš s to mojstrovino kot da je zadnji dan tvojega življenja. Res odlična sladkorna injekcija!

Verjamem, da je vredno poskusiti tudi z ananasom, ki pa pride verjetno na vrsto, ko nimaš na izbiro 5kg banan, ampak le konzerve v shrambi.
Pa dober tek!

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...