nedelja, 11. januar 2009

'Laš' evforija

Ok, sej vem, da Lush že ne vem kak dolgo obstaja in da je že stotine ljudi navdušeno nad njim, toda pri meni se je strast komaj zares začela rojevati (pa ne da v resnici to pri meni poteka tako počasi). Čeprav v Ljubljani prebivam zdaj že četrto leto, sem komaj lani čisto zares začela poslušati tiste dolge govore prodajalk, ki jih načnejo takoj, ko stopiš v trgovino. In dejansko sem si kupila kar dve ali tri stvari naenkrat (priznam, da sem bila ravno v stanju 'zdaj pa je že čas, da si nekaj privoščim'). Bila je maska za obraz (dobra, čeprav sem potem ugotovila, da nimam tako mastne kože kot sem mislila, da jo mam) in šampon za lase v trdi obliki, ki ga še zdaj mam in ga ne uporabljam več prepogosto, ker mi naredi preveč mehke, močne in bujne lase (kar ni dobro predvsem, če poznate moj tip las). Aja, tretja stvar je bila kovinska posodica za shranjevanje šampona.
Kasneje sem si nabavla še masažno ploščico Soft Coeur (ki jo pač zaradi neprisotnosti določenega osebka nasprotnega spola ne uporabljam v te namene), ampak jo uporabljam namesto mleka za telo-božansko diši!!
In sedaj, ko se je odprla trgovina tudi v Mariboru (za kar sem seveda izvedela med zadnjimi verjetno!), sem pred novim letom zavila še tja, ker je spet napočil trenutek 'zdaj pa si res moram privoščit nekaj za sebe'. In sem si nabavla Buffy masleno ploščico, ki je odličen piling, res fantastičen! Če imate take ('hrapave') noge kot jaz, boste odlično zadovoljne (zadovoljni?). Ker pa je bilo silvestrovo tik pred vrati sem si mogla nabavit še bleščičasto svetlečo masažno ploščico Iridescent Glitterbug, ki res pusti na koži čudovito, tanko plast majhnih bleščic, ravno pravšnjo za izhod na zabavo.
In seveda se tukaj moja wish lista ne konča in komaj čakam, da pride spet moj 'zdaj si pa res moram privoščit nekaj zase' čas.

1 komentar:

Mademoiselle pravi ...

Jaa, končno Lash tudi v MB:) Vse je tako lepo in ... drago! Ampak nič ne stane, če skočim samo noter, vse povoham in pridem ven vsa dišeča :)))) Pa dišim še kar nekaj časa pol :) haha ... Ja, sem se odločila, da bom tudi jaz malo začela raziskovati te lush izdelke, ker sem slišala od toliko ljudi, da se "oh in sploh" super:)

Tako da, Julie, še nekaj zate in zame, hehe... :)

*m*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...