torek, 3. avgust 2010

DIY: V nove namene...

Danes se toliko govori o eko življenju in recikliranju. Sama sem velik zagovornik eko zadev, pa ne samo kar se odpadkov in varčevanja (Zemlje) tiče, ampak tudi, ko gre za uporabo starih zadev za nove namene. Verjetno tudi sami velikokrat eno stvar, ki je svoje odslužila, uporabite v druge namene.
Sama sem naletela na veliko luštkanih idej...

Stari kozarci za vlaganje kot laterne za poletni piknik.
Oblepimo z riževim papirjem, vstavimo svečko in izgleda super romantično. (foto)


S tapeto, ki smo jo uporabili za krasitev sten,
lahko okrasimo tudi majhno nočno omarico ali mizico v dnevni sobi.
Enako velja, če ostane kaj blaga od blazinic na zofi. (foto)


Stara skodelica od babice lahko postane super shrambica za nakit.


Enako velja za stare krožnike...na steni bodo izgledali kot nekaj posebnega. (foto)


Tudi star les se da marsikje uporabiti.
 Če ne za podkurit, pa za podstavek za svečke ali kozarce v country stilu okrašenem pikniku ali... (foto)


...kot podstavek romantične dekoracije za večerjo v dvoje. (foto)

Ali tudi same kaj ''reciklirate'' in uporabite v nove namene?

5 komentarjev:

Nihljaj pravi ...

Kaj je to rižev papir in kje se ga kupi? :)

Ti in pepermint me silita v to, da pripravim kak romantičen piknik ali večerjo v dvoje - če se že moški ne spomni, bom pa sama poskrbela za to :))

iva pravi ...

Lušen blog, ki kdaj pa kdaj poskrbi za inspiracijo...
http://recycledcrafts.craftgossip.com/

Julie pravi ...

Nihljaj, to je tisti papir, ki je v taki roli in izgleda kot da bi imel noter koščke papirčkov, vejic in take finte. Tak malo bolj grob je na otip, pa tudi cvetličarke ga uporabljajo za dekoracijo. Dobiš ga pa v vsaki art trgovini, tudi v Sparu menda (ni več kot 2€ po moje).
Glede idej pa mislim, da moški vzamejo takšne stvari v svoje roke samo v filmih ;) Tako da se takšnih zadev lotevam tudi jaz kar sama.

Hvala za link iva!

Nihljaj pravi ...

Aaaa, hvala za pojasnilo glede papirja - zdaj vem nekaj novega :) A to je originalno ime 'rižev papir'? Zanimivo sicer :)

Filmi, ja. Ne vem, zakaj se moški nič ne naučijo iz njih - ženskam je vse jasno :)

Julie pravi ...

Ej, ne bi vedela, če je to čisto originalno ime...takšnega sem ga jaz slišala in ga zdaj uporabljam :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...