petek, 30. julij 2010

Lavanda


Zeleno, ki te ljubim zeleno
(nimam pojma od kod ta ''rek'').
Rastlinica v lončku na naši terasi, za katero sem šele zadnjič ugotovila, da je lavanda
(ker vijoličnih cvetov še nima).
Neka druga vrsta od tiste, ki jo imamo na vrtu.
Ok. Naj bo.
Lepa je in zgleda kot rožmarin.

5 komentarjev:

Tanja pravi ...

Ej, tako imam pa tudi jaz. Sem jo kupila kot lavando, pa ni in ni hotela cveteti. Pa sem jo zadnjič malo pobožala in diši čisto kto lavanda. Bojim se, da ne bo nikoli zacevetela. Po moje je moja ena čudna sorta.

K pravi ...

federico garcia lorca.
(:

Julie pravi ...

Uuu katja, to pa je profesionalno :) delam se, da vem katera vrsta je to ;)

Tanja, upam da ta naša zraste! Tista na vrtu raste na veliko...tale v loncu pa ne vem no.

Mademoiselle pravi ...

Hehe, Federico Garcia Lorca NI vrsta lavande ampak je španski pesnik, ki je napisal pesem "Mesečna romanca" (prevod v SLO: Alojz Gradnik), kjer začne z veleznanim stavkom "Zelena, ki te hočem zeleno. Zeleni veter. Zelene veje. [...]". Mi smo malo priredili (problemaika prevodov!) in uporabljamo frazo "Zelena, ki te ljubim zeleno". :)

Nekako takole izgleda celotna pesmica:

MESEČNA ROMANCA
(prev. Alojz Gradnik)
Zeleno, ki te hočem zeleno.
Zeleni veter. Zelene veje.
Ladja na morju
in konj na planini.
S senco ob pasu
ona sanja na balkonu,
polti zelene, las zelenih,
z očmi od hladnega stebra.
Zeleno, ki te hočem zeleno.
Pod ciganskim mesecem
stvari jo motrijo
in ona jih ne more motriti.

Osebno mi lavanda smrdi :P Mogoče zato, ker mi je mati kot otroku metala tiste male sivkine vrečke v omare z oblačili proti moljem - in imam še zdaj ta vonj v "nosu" in mi smrdi :P Če ne druga, pa je božanska na pogled (npr. v Provansi na njihovih daljnosežnih "vijoličastih" poljih) :))

Julie pravi ...

Bravo...temu se reče blond moment na kubik! Mater milo... Bolj smotano in neinteligentno se ne bi mogla počutit.(*blush*blush*)
Hvala,da sta me razsvetlili katja in Mademoiselle...ker sem že pozabla na srednjo šolo očitno:P
Zdaj si bom zagotovo zapomnila... hvala za prevod M. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...