sreda, 28. julij 2010

Nova vrata?


Že dalj časa se sprašujem kam gre moj blog in kako se razvija. Danes mi je dodatno dala misliti še Nihljaj (ka), ki se očitno ubada s podobnimi mislimi in vprašanji kot jaz. Sama pri sebi opažam, da se je določeno obdobje pri meni zaključilo in da se začenja novo. Da so mi všeč nove (morda tudi drugačne) stvari in da me žena neka druga ustvarjalnost kot me je včasih. Nekoč sem bila zmedena, radoživa in vznesena študentka, zdaj sem umirjena, srečna in ustaljena ne-vem-še kaj. Nekoč sem od bralcev bloga pričakovala eno, danes pričakujem drugo in verjetno je tudi obratno. Moje objave se spreminjajo iz meseca v mesec in nisem prepričana ali še zadovoljujem svoje bralke oz. ali se vrtim v istih krogih kot sem se včasih.
Še vedno rada gledam druge ustvarjalke takšnih in drugačnih stvari, sama pa vedno manj posegam po ustvarjanju ali oblikovanju. Ali nimam časa ali volje ali navdiha ali vsega skupaj. Veselje iščem in najdem v fotografiranju, čeprav vem, da sem še daleč od vrhunskega ali odličnega, ampak v tem res najdem veselje. In vidim, da si nekako želim, da bi svoj blog preoblikovala v foto-blog, vendar se morda hkrati bojim narediti ta korak in se oklicati kot fotografko, če pa to nisem. Ne vem.... Sicer vedno pravijo, da ko se ena vrata zapro, se druga odpro. In zato čakam. Da se mi odprejo vrata in razsvetlijo kam z mojo ne-ustvarjalnostjo in mislimi....

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...