ponedeljek, 24. januar 2011

Visite de luxe (Pariz, 2011)

Vem, da že tečnarim s tem Parizom in ga prevečkrat v dokaj kratkem času obiščem, ampak vsako ugodno priložnost je treba zagrabiti, ne? Tokratni obisk tega velemesta me je naučil, da lahko nekam greš petkrat v enem letu, pa bo vsak obisk mesta drugačen, spomin na iste kraje različen in doživetje edinstveno. Ne vem, zakaj sem to ugotovila šele zdaj... Ker sem bila v Parizu komaj pol leta nazaj, sem mislila, da mi bo popolnoma dolgočasno gledati vse te zanimivosti še enkrat. Toda, vsakič sem šla po drugih ulicah, z drugimi ljudmi, gledala iz različnih kotov. Spet sem bila očarana! Je pa res, da sem se tokrat usmerila bolj v opazovanje ljudi, ulic, moj pogled je bil venomer uperjen navzgor. Zakaj? Ker sem občudovala vse te francoske balkončke in, ko se je spustila tema, kukala v osvetljena okna stanovanj, če bom videla kakšna so stanovanja Parižanov. Res je, da sem videla le lestence in štukature na stropih ter morda še kakšno sliko visoko na zidu, ampak bilo je dovolj, da sem razvila evforijo do pariških stanovanj in se odločila, da naslednjič, ko grem tja (seveda bom še šla!), moram zagotovo prebivati v enem od teh stanovanj. Čisto noro, kakšen okus imajo Francozi.
S sestro sva uživali ob opazovanju (uličnih) umetnikov in dobro oblečenih moških ter z vnemo iskali kakšno foto galerijo. Eno sva celo našli in ker se noter ne sme slikati, sem naredila par zmiganih fotk, ki so mi celo zelo všeč, hihi. Vreme je bilo oblačno, sonce smo gledali le en dan in pol, zato so tudi fotke bolj ''turobne'' in sivkasto obarvane, ampak so mi vedno bolj všeč.





















ps: naslov posta nima nekega pomena...samo lepo se mi sliši :).

5 komentarjev:

Fluffy Princess pravi ...

super fotke :)
mi lahko daš kaj informacij/kak info o ugodnih prenočiščih-kak kjut hotel al hostel? zdj k je z easyjetom tok poceni tja za ponovno it, te čisto razumem :))

Julie pravi ...

Ja, easy jet je zdaj res super zadeva. Jaz upam, da hitro odprejo še kakšno pot kam drugam :).
Hmm, glede nastanitve ti težko svetujem, ker kaj zelo ugodnega nisem izkusila. Prvič sem bila tam pri eni družini, drugič smo bili v hotelu Ibis, ki niti ni ravno poceni, sedaj pa sem bila v apartmaju, kjer smo bivale 3. Ni slaba varianta, je dokaj dobra cena glede na Pariz (27e po osebi na noč) in tudi glede na dejstvo, da smo 3 in je hotel težko dobit po neki ugodni varianti za neparno število. Hostli se kr najdejo, tako da malo pobrskaj po raznih kanalih (npr. hostelworld ipd.) in boš dobila nek občutek glede cen...ni poceni, ti že zdaj povem :/, tako da good luck.

Fluffy Princess pravi ...

uuu hvala!
Bi mi morda lahko prlimala link od tega apartmaja...na hostelworldu sem tud že nekaj gledala, pa je za 2 v privat kr ornk cena :)

Julie pravi ...

http://www.hostelbookers.com/hostels/france/paris/41229/

to je ta apartmajček. ga pa najdeš tudi na drugih spletnih straneh, kjer maš mogoče boljše fotke ali podrobnejši opis. lokacija je super, 15min peš do notre-dama, vse ostalo je pa nekje srednja raven. kar sprejemljivo, bi rekla :)

Fluffy Princess pravi ...

super, najlepša hvala!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...