torek, 4. januar 2011

Hepi ♥

Včeraj in danes sem gledala sončni vzhod. Na cesti, med vožnjo. Rana ura, ni vedno zlata, je bolj zaspana bi jaz rekla. Toda dolg dan prinese tudi veliko dogodkov. Ni še minil en teden novega leta in že sem ponosna, da imam novo (sicer začasno) službo. Zelo dobro za samozavest bi rekla. Malce mi je odleglo.


Ni mi pa čisto odleglo. Ne bi se rada hvalila, ampak ponosna sem tudi na to, da majhen prstanček krasi moj prstanec, hihi. Hepi hepi hepi! Čez pol leta bom nosila belo oblekico in se polovično preimenovala. Živčki, živčki, živčki!
Ne maram očitkov nad odločitvami posameznika, če človeka nekaj osrečuje. Veseli se z njim!  

7 komentarjev:

K pravi ...

well, čestitam!!! (:

upam, da bo malce tudi DIY poroka. ti dam lahko par namigov za gugl inspiracijo: ruffled, 100 layer cake, martha stewart weddings, style me pretty, ritzy bee blog... samo ne bodi živčna, to je lepa stvar in bi mogla bit sproščena kot še nikoli. ;) gudlak!

iva pravi ...

Čestitam!

Lepo je brati take lepe besede!

Nihljaj pravi ...

O, Julija, to pa je kopica dobrih novic :)) Čestitam :)

V branje pa tole: http://poredna.wordpress.com/

Barbara pravi ...

Mislim, da se vsi, ki beremo tvoj blog veselimo nad tako (veliko) novico :)
Kar posije sonček naenkrat!

Julie pravi ...

Hvala vsem za čestitke! Še vedno se nisem naveličala lepih besed ;)
@katja... niti nisem toliko živčna kot imam polno glavo KAJ vse je treba poštimat in na kaj vse mislit. hvala za vse naslove, veliko sem jih že izčrpala, ostale še čekiram.
@Nihljaj...zanimiv blog ;)

Spela pravi ...

Čestitke še od mene!!

Čeprav se ne oglašam veliko, pa berem tvoj blog. Upam, da boš pokazala pol kake fotke :) Glede na branje do sedaj pričakujem eno tako super poroko! Vse lepo!

Julie pravi ...

Hvala Špela :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...