četrtek, 15. september 2011

Dva srčka + vintage oblekca

Danes je bil prav poseben dan za naju z možem. Od veselja sem si kupila eno lepo vintage oblekco in jo pol dneva nosila po hiši. Tega sicer nikoli ne počnem (da imam čisto svežo oblačilo takoj oblečeno, ker ga nujno moram prej oprati!), ampak ta oblekca mi je bila tako prisrčna in udobna, da se nisem mogla upreti. Morala sem obleči že/še svoje  najtanjše štumfke, zraven nadeti vintage usnjeno verižico (iz moje trgovinice Julie's Bubbles seveda), stare petke od katerih se ne morem in ne morem ločiti ter čisto svežo novo torbico od Embrace. Ah, za povrh le še rjava šminka na ustnice in veter pod oblekco. Hihi, malce je pihljalo in hitro sem škljocnila...sedaj pa izgleda kot da je oblekca ne vem kako široka. Malo sem fotkala po avtu na poti do najboljšega stejka (ki sem ga jedla v zadnjem času)...mnjami (tukaj ne bom razlagala, kako je bizonček bil dober, ker bi morda užalila kakšnega vegetarijanca). Super konec dneva za dva srčka.





Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...