torek, 28. februar 2012

Piece of CAKE

Zadnje dni sem prav evforična okrog tega, da mi je ratala moja prva (čokoladna!) torta (oz. vsaj prva slaščica v tej obliki, haha) in sedaj se navdušim nad vsakim novim receptom in čudovito fotko, ki govori o torti. Slučajno sem naletela na Švedinjo po imenu Linda, ki pod imenom Call me cupcake ustvarja izjemne tortne stvaritve... Izgledajo tako elegantne in hkrati tako simpl, kot da jih je ustvarila samo za svoje domače za nedeljo popoldan. Res mljask mljask mljask. Ko bom naredila kaj temu podobnega, bom pa tudi jaz pofotkala ;)



2 komentarja:

anita pravi ...

Luka že dolgo vabi, da se oglasimo... In Maks se nobene tortice ne brani... Jo komaj uspem skrit, da jo dokončam... tako da v kratkem se vidimo ;) .

Julie pravi ...

Hehehe, seveda, vi se kar oglasite! Bom potem še enkrat spekla tortico ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...