sobota, 4. februar 2012

Etsy love: Turkizna omrežja

1 | 2 | 3 | 4

Turkizna barva je sicer bolj barva poletja, toda meni nekako gre zelo lepo skupaj z belo in posledično z zimo. Čeprav nimam veliko stvari v tej barvi in nisem velik fan, je najina dnevna soba turkizna. Tu me neverjetno pomirja in še se je nisem naveličala.
Zgornje lepe turkiz izdelke sem našla na Etsyu, kjer se čisto vedno zgubim v iskanju, brskanju in lajkanju. Tile spletno-socialni portali so precej zakomplicirani, se mi zdi. Za Etsy sem potrebovala veliko časa, da sem pogruntala, kako deluje, kako iskati in kako najti. Zdaj ga imam zelo rada, sem že kupila kar nekaj stvari in se spogledujem z mislijo, da bi še sama dala kaj na prodajne police (ampak to verjetno takrat, ko bom boljša prijateljica s pay-palom). Flickr mi je pri spoznavanju bil en najlažjih in najljubših in še danes obožujem brskanje po vseh možnih fotkah. Na Twitter sem se prijavila že par let nazaj in se od takrat nikoli več prijavila. Me ne privleče, sploh. Najbolj nazadnje me je privlekel Pinterest, ki ima zelo dobro idejo, vendar mi deluje tako zmedeno... Iščem, gledam, pa ponavadi naključno najdem veliko luštnih stvari, ko pa iščem kaj določenega, pa ne najdem nič pametnega. V načrtu ga imam čimprej pogruntat. Facebook se mi zdi načeloma najbolj obvladljiv, ker verjetno največ časa prebijemo z njim. Vsekakor pa bi se ga dalo še kako razširit, da bi imel kakšne prednosti drugih omrežij. Včasih se mi zdi, da je kar preveč tega, spet drugič se mi zdi kul, da imam toliko ''obrazov'' in različnih možnosti za spremljanje všečnih stvari, interesov, talentov, idej. Očitno smo pač v taki dobi. Kaj pa vem. Kakšne pa imate vi kaj izkušnje s temi omrežji?

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...