petek, 9. marec 2012

Posebna čast za zvončke


Sveže nabrani zvončki (pardon, norice!) so me zagledali v trenutku, ko sem odprla vhodna vrata. Kar zacvilila sem od navdušenja...in še bolj čudovito se mi je zdelo to, da je moj dragi mož bil nekoliko inovativen in namesto vaze uporabil Catbriyur posodico za mleko (ki je sicer bila poročno darilo in je bolj kot ne okras, ker skrbno čuvam, da je jaz štor ne polomim). Neprecenljivo.

Catbriyur je drugače slovenska znamka izjemno okusnega, elegantnega, unikatnega in prefinjenega porcelana, ki ga izdelujeta zakonca Bricman. Občudovala sem ga že od nekdaj. Verjetno ga poznate tudi vi, saj se je na veliko govorilo o njem, ko smo ga Slovenci podarili angleški kraljici, ko je bila na obisku. In zelo sem počaščena, da sva za poroko dobila tole skodelico za mleko pa tudi dve skodelici s podstavkom-unikatni, samo za naju, z najinimi imeni. Čudovito! Galerija s temi izdelki je celo v Parizu, pri nas pa v Ljubljani, na Bledu in v Prevaljah. Zelo zanimiv intervju z lastnico si lahko preberete tukaj.

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...