četrtek, 16. maj 2013

S starostjo pride želja (a ne nujno tudi znanje)

Zase mislim, da se v kuhinji in po hiši precej dobro znajdem. Lahko bi se reklo, da sem dobra gospodinja. Ko pa pride govora do vrtnarjenja, zelenjave in rožic...nop, tu z mano ni kakšne debate. Lahko bi se reklo, da sem ''a-je-to'' mojster za vrtiček in vse ostalo. 


Do letos nisem imela nikakršne želje, da bi neko zelenje rastlo okoli moje hiše, kaj šele da bi morala jaz (!) skrbeti zanj. Ampak...ko dobiš otroka in si poročen več kot leto dni, očitno pomeni, da se začneš starat in postaneš ''ma-ma'' in pač začneš delati stvari, za katere si nisi nikoli mislil, da jih boš in da te bodo morda kdaj veselile. Torej sem si letos tudi jaz kar naenkrat zaželela zeliščni vrtiček! (kajti tistega pravega z zelenjavo v bistvu sploh ne rabim, ker me vsi sorodniki in sosedje tako zasipajo z domačo zelenjavo, da jo komaj uspemo jesti) In ker o zeliščih nimam pojma, tako kot o njihovem sejanju prav tako ne, mi je celoten vrtiček uredila prijateljica. Ok, lonce sem nabavila sama - jeej! :) To je bil cel projekt! In zdaj je na meni, da lepo to zalivam in pridno uporabljam v kuhinji. In potem se zgodi, da pozabim zalit kakšen dan (in nekatere vejice malo ovenijo) ali pridem ven s škarjicami in odrežem le baziliko ali meto, ker kaj drugega ne vem v katero jed vtaknit. Heh, res sem ''a-je to''. Ampak nisem še obupala! Za motivacijo sem z belo barvo okrasila še dve leseni škatli kot podstavek za moj vrtiček in zdaj izgleda zelo šik. Nisem pa še uspela v lončke vtaknit napisanih imen zelišč...dve sem namreč že zdaj zamešala med seboj, čeprav sva s prijateljico 5x ponovili kje kaj raste. Oprosti M. :) Glede na to, da sem štor, izgleda kar kul, ne?
 


Z rožami sem čisto na istem kot z zelišči. Sem ponosna lastnica kar velikega oleandra, ki ga seveda nisem sama vzgojila, ampak sedaj držim pesti, da mi ne crkne. Vam ga pokažem, ko bo vzcvetel. Tudi plezalke sva vtaknila v velike lonce, ker pri njih težko gre kaj narobe, ha? Zaenkrat izgledajo ok, celo skoraj vsak dan preverjam, kako napredujejo. Zimzelen grm od lani mi še ni crknil, hortenzija, ki sem jo posadila pred dvema tednoma, pa izgleda kot da sem jo polila s kropom. Eh... 


 

6 komentarjev:

petra. pravi ...

Julija, z mano je letos podobno. Nikoli nisem imela želje, da bi imela lasten vrtiček, letos pa kar bum! To hočem! Hočem imeti svoj vrtiček na katerem bom sama pridelala domačo zelenjavo! In ga imam! :) Občutki so pa krasni! :)

Da bi ti le vse uspevalo in raslo in da bi kmalu ugotovila h kateri jedi kakšna začimba paše. :)

P.s.: Super fotke!

Vladuška pravi ...

Kar se tice vrtnarjenja je z mano povsem isto, kar pa se tice rozic pa, od kar imam svoj balkon, obozujem vsako leto, ko planiram in razmisljam, kaj bi posadila. Vsako leto znova si tudi naredim zeliscni vrticek, ker razen sivke in rozmarina ostalo ne prezivi zime. Hortenzije pa imas mogoce prevec na soncu, ker takrat se kar povesijo.
Jaz imam dopoldan sonce in okoli poldneva so kot izzete, potem pa v sencki znova zazivijo. Lepo imas urejeno, zelo mi je vsec. Le pridno zalivaj. :)

Anita pravi ...

Jaz sem podobna.
Zaenkrat mi uspevajo le samorasle rastline. :) Ribez in maline. :)

In podtaknjeni paradajzi na balkonu.
Ko bo hiška bo vse drugače. Mhhhm. :)

Mojca pravi ...

Jeej.. Pridno si zalivala... Za rojstni dan pa dobiš knjigo z recepti, predvsem zeliščnimi! :)
Hortenzijo pa spravi iz sonca, kot pravi Vladuška in jo fajn zalivaj!
Tudi vse ostalo izgleda čudovito :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Živjo!
Simpatičen blog, danes sem te odkrila.:) Fino, da se trudiš tudi z zelišči, v prihodnosti ti bo sigurno uspelo še marsikaj. Pred leti sem tudi jaz začela z lončki in veliko luknjo znanja, danes pa mi že kar gre :)

Julie pravi ...

Huh, nisem edina, jes! :) Ok, zelišča mi nekako ratujejo, uporaba tudi kar gre, hortenzija pa je crknila, I think :/ Imam jo posajeno na severni strani hiše, ima samo malo jutranjega in malo popoldanskega sonca, ampak vseeno...morda pa še bo, trenutno pač izgleda izrabljeno.
Hehe Mojca, itak sem vedela, da boš ti edina razumela namig :P
Čarovnije z male kmetije, hvala, sem vesela takšnih pohval! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...