nedelja, 28. april 2013

Kuharija: Osvežilna sladica v 5-ih minutah




Prisežem, da moj blog ne postaja food blog. Res ne. To, da ponovno objavljam post o hrani, je le naključje oz. je to edino kar mi še uspe pofotkat, heh. Moj otročiček se namreč ne mara preveč dolgo voziti v vozičku in nimam časa fotkat vseh rožic in listkov, ki mi pridejo naproti. 

Zato pač na hitro šklocnem sladico, ki je nastala v petih v minutah po nedeljskem kosilu. Zmešala sem maskarpone sirček in malo mleka, da ni bilo tako gosto, dodala agavin sirup in nadevala v kozarčke. Polila s sesekljanimi svežimi jagodami, ki bi lahko bile tudi narezane seveda. Na vrh sem dodala listek ali dva japonske mete, ki dejansko raste na mojem balkonu (o mojih vrtnarskih podvigih in rezultatih nekoliko kasneje). Meta v kombinaciji z jagodami je neverjetno odlična. 

O tem, kako sem ustvarjala svojo prvo 'no-bake' cheesecake torto, ki je izgledala neverjetno dobro in ki mi je filmsko padla iz rok in pristala na kuhinjskih tleh, raje ne bom pisala. Še dobro, potem bi spet morali brati o kuhariji...


Tudi to, da ta sladica na tej sliki izgleda kot kisla smetana z zmučkanim paradižmiki in z listkom bazilike, je zgolj naključje.

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...