sreda, 27. november 2013

Futuristični adventni venček

Že dolgo nisem kaj pametnega ustvarila, kar bi lahko dala na blog. Vendar december je spet tukaj in treba je narediti pa projektkov po hiši. Prvi je adventni venček, ofkors. Že tretje leto uporabljam isto belo osnovo venčka, menjavam le okraske in sveče. Vendar sem ga zdaj verjetno uporabila zadnjič - odslužil je svoje, pa še naveličala sem se ga že. Drugo leto bo končno malo drugačen. 
Letos je venček izpadel nekako futuristično. Ta beseda mi edina pade na pamet, ko ga vidim...ne vem točno zakaj :). Že lani sem imela v mislih točno takšnega, pa potem nisem imela sreče z okraski. Letošnji nekako tudi paše k mojmu otročičku, se mi zdi. Drugo leto pa že upam, da mi bo pomagal izbrati okraske, ki jih bova skupaj dala na venček. :)


 

2 komentarja:

Alja Skrt pravi ...

Čudovit!

Martina pravi ...

Res mi je všeč. Čudovita barvna kombinacija.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...