sreda, 24. avgust 2011

Brskanje po finskih revijah

Zadnjič sem doma pri starših našla revije, ki jih zagotovo nista onadva kupila. Govorim o dizajnerskih, luštnih revijah za dom, v finskem jeziku. Potem se mi je posvetilo, da jih je verjetno tam pozabila (pustila?) obiskovalka iz Finske, ki je bila tam na obisku... Kakorkoli, jaz sem se ju seveda zelo razveselila in ju brskala naprej in nazaj. In gledala samo slikice, ker mi pač nobena beseda ni bila ravno znana. Našla sem par luštnih stvari in jih pobrskala po netu.

Karuski izdeluje super luštne torbice pa tudi nakit in pri vseh prevladuje tak vintage navdih. Love it! 



(še njen etsy in blog)


Zelo kjut in vintage, z veliko idejami, je tudi blog Parolan Asema. Mnjami, kot zanalašč za moj dom.



Potem pa sem našla še eno spletno stran Lapuan Kankurit, ki prodaja raznorazne stvari iz tekstilij, predvsem za dom in širšo življenjsko uporabo. Pure skandinavski/finski vzorci, nežnost in prefinjenost. Brrr, vse bi imela! Prav lepo je brskat po tako čudovitih stvareh.


  

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...