sreda, 1. december 2010

Giveaway

Oooj jeeej.. zdi se mi kot da sem izginila iz obličja sveta. Mogoče se tako zdi tudi vam. Bila sem bizi bizi (v prihajajočem decembru bom pa verjetno še bolj) in nisem uspela pošteno pregledati mailov, kaj šele pridno objavljati na blogu. Sem pa vam obljubila nekaj, ne da??? Hja, več kot 10.000-krat ste si ogledali moj blog in sem vam zato obljubila eno majhno darilce z moje strani.

Podarila bom svojo spodnjo fotografijo v obliki razglednice!


Kdorkoli bi jo želel prejeti, se lahko v žrebanje prijavi tako, da pod objavo napiše komentar,
komu bi to razglednico najprej poslal :)
Časa imate do nedelje 19.12.,
tako da bo razglednica še pravočasno priromala k izžrebancu do božiča.

7 komentarjev:

storyteller pravi ...

Kaj pa, če bi jo poslala sebi? ;)

Tanja pravi ...

Aja, a naprej jo moram poslati? No ja, potem pa bi jo božičku poslal in napisala svojo skrito željo. A to šteje?

anna pravi ...

Poslala bi jo tistemu, ki si lasti moje srce...

Julie pravi ...

Tanja, razglednice ti seveda ni potrebno poslati naprej ;) Postavila sem le hipotetično vprašanje, da vidim koga ali kaj pogrešate...kakršenkoli odgovor je kul ;)

Andromeda pravi ...

Travnike, balone. "Pogrešam gimnazijo, prijatelje, kave s prijatelji in brezskrbnost."

Všečen blog, fuL. :D

Nika pravi ...

Poslala bi jo sestrici, ki je na študijski izmenjavi :)
ker jo na momente resnično zelo pogrešam.

Barbara pravi ...

Poslala bi jo nekomu, ki vem da bi znal ceniti tako lepo darilo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...