petek, 24. december 2010

DIY: Moj domači medeni likerček

Ponosno lahko izjavim, da sem letos bila reees pridna v kuhinji in se trudila okrog božičnih dobrot! (sliši se aplavz) Hvala, hvala!
Hja, lotila sem se delanja marsičesa, najbolj pa sem ponosna na svoj domač žganjček oz. medeni liker kot sem ga poimenovala (ker baje to medica ni!). Stvar je ekstra in nadvse preprosta, o stranskih učinkih pa ne odgovarjam (ne preveč poskušat med delanjem-preizkušeno nastopi vrtoglavica!).

Vse kar potrebujete so naslednje stvari.
..in še vodo ter sladkor!

Sladkor najprej stopite v posodi, ko se čisto stopi, dodate vodo in začimbe.
Počakajte, da zavre in da se karameliziran sladkor stopi.

Če še nikoli niste delali karameliziranega sladkorja, se ne vstrašit, če vse zakrkne
in se tudi žlica sprime z dnom. Počakajte, da zavre in karamela se bo stopila.

Ko se vse lepo stopi in nekaj časa vre, zadevo precedite.
(spreglejte ta bel listič v cedilu :) nimam bolj gostega cedila in sem morala uporabiti čajne lističe...)

Najbolje, da precedite v kakšno večjo posodo, kamor boste potem dali še vse ostale sestavine. Ko je tekočina mlačna, vanjo vmešate med; ko se ta stopi, še žganje in rum. Jaz sem dala na koncu še malo na štedilnik, da se je med lepše stopil, vendar pazite, da ne zavre (s tem se izgubljajo učinkovine meda pa tudi žganje izhlapeva :P).

Počakajte, da se vse skupaj lepo popolnoma ohladi, nato pa prelijete v poljubne stekleničke.
Jaz sem naredila dve verziji.



Igrajte se z okraševanjem stekleničke. Jaz sem imela največ veselja ravno pri tem.
Na koncu pride pa še lepa škatlica.


Še sestavine:
3 žlice sladkorja
2 dcl vode
1 l žganja
3/4 kg medu
1,5 dcl ruma
začimbe po okusu (cimetova palčka, kumina, klinčki, janež)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...