torek, 15. februar 2011

DIY: Papirnate rožice

Kot obljubljeno, vam ponujam en majhen tutorial za izdelavo preprostih in simpatičnih rožic. Če vam je slučajno ekstra dolgčas, če slučajno želite popestriti kakšno poličko ali mizico v kakšni sobi ali pa le pogrešate pomlad in prave rožice (tako kot jaz). Že dolgo so me srbeli prsti, da bi kaj naredila... in ko sem zagledala te rožice sem si misla 'pa ni vrag, da jaz ne bi spravila kaj takega skupaj'. In sem se lotila dela.

Zadeva je sila enostavna in vse kar potrebujete je:


- papirnati muffin modelčki
- papirnata servetka (ali kakšen drug podoben papir)
- lesena palčka za ražnjiče
- lepilo/selotejp
- škarje
- kos tankega blaga
(podobnega chiffonu ali tistemu iz česa so narejene nekatere zavese...
naj mi kdo pomaga, če ve, kako se mu reče :)


Pa začnimo...


Za eno rožico potrebujete dva muffin modelčka.
Vsakega posebej prepognete na pol (1) in
ob straneh izrežete košček (2),
da dobite takšno štiriperesno rožico (3).


Servetko ali papir prepogibate tako dolgo, da dobite harmoniko (4).
Širina enega pregiba naj bo nekje 3 cm, saj boste to papirnato harmoniko
morali potem narezati na trakce (5), ostati pa vam mora še majhen košček roba,
v katerega boste kasneje zavijali palčko...


Rob palčke torej naslonimo na rob servetke (6)
(fino je, da ju nekako zlepimo skupaj, drugače palčka kar naprej leze ven)
in servetno harmoniko počasi zavijamo okoli palčke, da dobimo lepo rožico (7).

Če se vam zdi, da je dolžina ene servetke preveč za eno rožico,
jo preprosto odrežite na mestu, ko se vam zdi rožica dovolj velika.
Ko zaključite rožico, je dobro, da tudi konec harmonike prilepite skupaj s 'pecljem',
da se servetka ne bo odvijala od palčke.


 Nato iz tistega (zavesnega) blaga izrežemo en (kao) krogec (8) in
ga položimo med dva muffin modelčka, ki predstavljata cvetne liste (9).
To blago lahko seveda tudi izpustite, če ga nimate.
Meni se zdi, da doda nek elegantnejši pridih k navadnemu papirju :).


Nato skozi sredino teh cvetnih listov potisnemo palčko na kateri je rožica
in taaa-daaam, zadeva je zaključena!

Morda je dobro da spodnji del rožice na palčki namažete z lepilom
in modelčke oz. cvetne liste dobro pritisnete zraven,
da se vse skupaj lepo zlepi in da ne bodo listki padali dol.
Tisti kao krogec iz (zavesnega) papirja lahko sedaj še poljubno obrežete,
da se bo lepo prilegal obliki rožice.

Potem najdete poljubno vazico ali kozarček in okrasite prazno poličko.


Kako se vam zdi? :)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...