nedelja, 20. februar 2011

DIY: Pom-Pomčki

To pa je že veliko presenečenje z moje strani - kar dva tutoriala zapored! Ti dnevi, oblačni in megleni in sluzasti, so pravi za posedanje ob čaju in ustvarjanje. Ok, priznam, da so moje objave nasploh malce okrnjene, ker se ne ukvarjam z drugimi stvarmi kot organizacijo poročnega dne. In ker ne želim skoz gnjavit z nekimi osladnimi posti in fotkami, ki jih v mojih datotekah kar mrgoli, raje prikažem kaj takega, kar bo morda uporabno tudi za vas.
Neverjetno sem se navdušila nad pomanderji (ali kakorkoli se te zadeve po slovensko pač imenujejo), ki sem jih sama poimenovala kar pom pomčki. Moj dragi se dela norca, ko izgovorim to besedo, ampak meni je res super luštkana, čeprav se sliši tako otroško.

Ok, zadeva je čisto simple (kot vedno, ne?:). Potrebujemo papirnate servetke v katerikoli barvi pač želimo, eno žičko, škarje in daljši trakec (na katerega bomo pom pomček potem obesili).


Če imate tiste večplastne servetke, jih najprej razplastite (narazen ločite plast po plast). Najlažje je kupiti kar tiste enoplastne in nimaš težav. Priporočam, da vzamete nekje 10 plasti (1) (sem delala tudi 8 plasti, pa ni bilo tako ok, nekateri delajo tudi 12...poskušajte, pa boste videli kaj vam je najlepše). Potem te plasti počasi in enakomerno prelagajte, da dobite harmoniko (2).  


Ko naredite harmoniko, lepo pogladite robove, da bo čim manj ''štrlelo'' in najdite sredino (3). Okoli sredine potem namestite žičko (4), ki bo držala servetno harmoniko skupaj, hkrati pa naredite hakelc, na katerega boste kasneje zavezali trakec, iz katerega bo visel pom pomček.


Robove nato lepo obrežete v približno ovalno obliko (lahko jih odrežete tudi na trikotni špic) (5 in 6), da bo na koncu bolj luštno izpadlo.



Harmoniko potem razprostrete v nekakšno mašno (7) in začnete ločiti plasti med seboj (8). Najprej zgornjo polovico, nato še spodnjo (9). Lepo počasi in previdno, da se servetke ne zmečkajo in potrgajo.


Na koncu dodate samo še trakec na tisti zavihek in to je to! Dobite takšne luštne puhaste bunkice...in lahko jih obesite kamorkoli. :)

2 komentarja:

Izgubljena. pravi ...

Absolutno nekaj za mojega mačkona, ki tako rad cefra vse viseče :D

Julie pravi ...

Seveda! To sem tudi sama pozabila napisati, da je polovica enega že manjkala, preden sem ga kam sploh obesila... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...