nedelja, 25. december 2011

Kuharija: Čokoladen božič

Vsem bralcem mojega bloga želim en prav lep, čudovit, iskriv božič!
Upam, da ste pod smrekico našli kakšno izvirno, ustvarjalno in ročno narejeno darilce.

Jaz sem se potrudila in za svoje ljube kljub skoraj nič prostega časa ustvarila čokoladne tolarčke s suhim sadjem, katerih recept oz. idejo sem ukradla pri Gourmet na njenem čudovitem blogu Culinary journey by me. Krogci mi nekako niso uspeli (tako kot njej), ker se čokolada ni in ni hotela pravilno stopiti, ampak dobri so kljub temu. :)





6 komentarjev:

Mojca pravi ...

Kak fajn...:) Komaj čakam da poskusim:)

Gourmet forever pravi ...

Julie, tvoji čokoladni krogci so videti krasno in slastno! Moja draga teta pa bo jutri pod smrekico našla tvoj prečudovit prstan, ki je nalašč za njen stil - unikaten in poseben. Lepe praznike

Creatissimo pravi ...

Lepe praznike želim.

Cinnamon and Thyme pravi ...

Čudoviti so :)! Lepe praznike tudi tebi in tvojim dragim.

Vladuška pravi ...

Lepo si tole pripravila. Tudi sama sem zelo vesela, da sem letos dobila kar nekaj doma narejenih darilc. Teh se najbolj razveselim.

Unknown pravi ...

Kako prekrasno in verjamem, da tudi okusno presenečenje si pripravila tvojim dragim.

Lepe praznike tudi tebi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...