sreda, 14. december 2011

oh in ah Glamourai

Modo imam precej rada. Vedno sem se trudila slediti nekim smernicam (in hkrati svojemu stilu), vendar če se zdaj spomnim, nimam pojma, kdaj sem bila nazadnje po trgovinah z oblačili! Še manj se spomnim, kdaj sem si kaj poštenega kupila. To je že čisti zločin, vem ja. In komaj danes, ko sem naletela na blog The glamourai sem ugotovila, kakšen zločin je to! V skoraj vsaki objavi je neverjetno luštna dečva (ki je lepa mešanca med Keiro Knightley in Charlize Theron), ki ima zame popoln stil in se vsakič prikaže v čisto drugem stilu in vsak zase je tako oh in ah in oh. Mislim, da bo najbolj pravična kazen ta, da se odpravim po nakupih. Ampak bom morda vseeno počakala na razprodaje...hmm?! Ker (kakršnakoli) prenova moje omare, terja nekoliko več odvrženega denarja.


3 komentarji:

Kristina pravi ...

Lušno, jaz jo po novem spremljam.

Nika pravi ...

Prelepo. Jaz pa zadnje čase hodim naokoli v enih kavbojkah in z eastpak ruzakom :) navdušenje nad modo in tem svetom je minilo že kakšno leto dni nazaj, ampak občasno pa rada pogledam tudi kaj temu blogu podobnega :)

Lidija pravi ...

Jst Kelly spremljam že od samega začetka! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...