nedelja, 4. december 2011

Rdeča

Nisem ljubitelj rdeče. Niti malo. Nimam nobenega rdečega oblačila, niti dodatka. Všeč mi je le rdeča šminka. Toda letos me v tem decembru kar nekako vleče k rdeči! Še posebej rdeče polka dot pikice so mi neverjetno simpatične. Kupila sem okrasne rdečo-bele sladkorne paličice in sedaj upam, da se bom že enkrat spravila k ideji, ki že dva tedna čaka na uresničitev...

4 komentarji:

Mojca pravi ...

Wiii ... same lepe rdeče stvari na tvoji strani ... sem pozitivno presenečena...:) Nad tabo in nad dejstvom, da se lahko najdejo tudi lepe rdeče stvari...to ugotavljam, odkar imam rdečo steno:)

Unknown pravi ...

Živjo Julija. Nalinina akcija me je pripeljala sem, ampak nisem prvič. Mislim da sem že pred časom odkrila tale blog, pa tudi na Flickr sem pokukala, mislim da sem celo pustila kak komentar ... pa sem potem malo pozabila. Evo zdaj sem se vpisala. Všeč so mi tvoje fotografije in estetika. En tak zelo ženski blog se mi zdi. Čestitam za tole akcijo, lepo bodi in se spremljamo :).

ankh pravi ...

Sem ljubiteljica rdeče.
Od zdaj naprej tudi tvojega bloga, ki je prava paša za oči!

Julie pravi ...

Hvala studio 13 in ankh! :)Zelo sem vesela tako lepih besed in pohval...še naprej se bom trudila biti všečna ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...