sobota, 26. november 2011

Kuharija: Džapaniz kuhna - S U Š I

Prejšnji teden sva porabila še zadnje poročno darilo in sicer tečaj japonske kuhinje. Seveda sem jaz gurmanka bila takoj navdušena, mož malo manj (ker kaj bo pa on tam sploh delal, on bi samo jedel), ampak na koncu sva bila oba čisto iz sebe, kako je to kul in kako je bilo fajn in dobro in da bova doma to še kdaj poskusila.
Delala sva kaj drugega kot pa suši (sushi), jedla sva pa tudi neko japonsko juho in pila sencha zelen čaj, ki nama ju je pripravila gostiteljica. Gospa Japonka je začetek delanja sušija raje začela kar sama in sva bila samo opazovalca, ker bi verjetno v nasprotnem primeru tam bili pozno v noč. :) Na začetku izgleda vse sila preprosto, ko gledaš kako se dela, se ti zdi sila komplicirano, na koncu pa si misliš, ah saj gre, ni tako težko. Hja, tako da ne vem točno, če mi bo kdaj doma ratalo, poskusila pa zagotovo bom. Postopek vam zdajle res težko razložim, imam pa nekaj slikic za lažjo predstavo. Nismo se lotili tipičnega sušija s surovo ribo - naredili smo nek slovenski približek, z lososom in zelenjavo.












Vseh teh krogcev nisva mogla pojesti, čeprav izgleda, da se ne boš ravno kaj najedel. Uradno pa sva postala ljubitelja sušija. Kako pa ste si vi kaj blizu s to eksotično jedjo?

4 komentarji:

iva pravi ...

Sem vedela, da te bo navdušilo :)

Gourmet forever pravi ...

Obožujem sushi! Lahko bi ga jedla vsak dan;-)

Mojca pravi ...

Upam, da bom kdaj poskusila vajin suši:) (sej veš kaj mislim) :)

Julie pravi ...

Ja, tudi jaz sem postala ljubitelj :) Mojca, upam, da se kdaj spravim zraven! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...