nedelja, 13. november 2011

Jesen hiti

Jesen mi kar hiti mimo, se mi zdi. Kot da bo drug teden že zima. Zamudila sem prvo obarvano listje, buče in veliko drugihjesenskih  radosti. Zamudila v smislu, da bi res uživala v njih, se jim prepustila in lepo pofotkala. Kar nekako se je vse dogajalo, jaz pa nekako brez časa. Spomladi bo bolje. Do takrat bom namreč malce ven iz ritma in svojega okolja. Za dušo sem zato danes na hitro vzela fotič in v desetih minutah naredila par jesenskih zamujenih fotk, cel dan pa sem prečepela v ''delavnici'' in se mučila s svojimi mehurčki.









In ja, prijateljica je razumela namig in mi naredila lep venček za na vrata, ki pa sem ga tudi prepozno pofotkala. Sedaj je v skladu s pozno jesenjo in še vedno čudovit. Vsi sosedje ga zagotov gledajo ;)

Ni komentarjev:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...