torek, 1. november 2011

Ko highlight dneva postane stara lesena škatla

O joj joj, jaaa, še živim! Huh, dnevi minevajo, brez da bi uspela priti do interneta več kot za pet minut na dan (novodobni telefoni nam to sicer omogočajo na vsakem koraku, vendar NI ISTO gledat v mali ekran, še manjše črke in počasno meljenje preden se kaj naloži...da o nekem daljšem tipkanju ne govorim)!
Vse meni ljube stvari sem zadnje dni (/tedne) gledala le na daleč in vsakič malo po otroško jezno in cmeravo zacepetala, zakaj neki ne morem tega in onega počet, ko bi si to želela. Ampak ok... vmes je bilo tudi nekaj sladkih trenutkov, ki jih nisem pozabila ovekovečiti. Eden izmed njih se je zgodil predprejšnjo nedeljo, ko me je na moji ''delovni'' mizi doma pričakala magično lepa vintage lesena škatlica. Pet minut sem jo obračala sem in tja ter drdrala 'Kaj je to?, Od kod je to?, Kaj je blo tu not?' ipd., ko mi je moj mož mirno in brez navdušenja odvrnil, da od nekih starih cigar in da je našel na podstrešju. Kaj?? Začela sem ga objemat in se veselit (ker je bil to tudi higlight mojega dneva), njemu pa nič jasno. Seveda je navdušenje bilo še toliko večje, ker se videz škatle in njeni napisi tako neverjetno skladajo z mano - you know what I mean :). No, škatla sedaj še vedno stoji na mizi, ker ne vem kaj naj dam vanjo. Zaenkrat skrivam noter želje in vso ostalo imaginarno kramo.






2 komentarja:

Lidija pravi ...

Všeč ni je desna ogrlica :) Diy?

Julie pravi ...

Jp... Psst, morda bodo kmalu na voljo pri Julie's Bubbles ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...