četrtek, 3. maj 2012

Polka dot in mini vrtnice


6 prostih dni je bilo ravno dovolj, da sem nadoknadila prikrajšan spanec. In počistila hišo. Bloganje, in vse kar spada zraven, se mi je za par dni malo ''zagablo'' in sem protestirala (čeprav sem si večinoma sama kriva-i know!). Nič fotk, nič dodatnega ustvarjanja (kar nima zveze z mojimi mehurčki). Vseeno sem uspela zalaufat svojo novo omenjeno šivalno mašinco! :) Ustvarila sem en luštkan moder polka dot tekaček za jedilno mizo in skrajšala zavesice z mini vrtnicami, ki so končno dale končno podobo najini spalnici oz. postelji. Veri romantiš izgleda vse skupaj, kajneda?!


Ok, vidim, da sem vseeno nekaj ustvarjala, torej protest ni bil ravno uspešen...ah šment.

2 komentarja:

Vladuška pravi ...

Zelo zelo romantično in zelo zelo šik. Kaj čemo, pač ne moremo iz svoje ustvarjalne kože :))))

Cinnamon and Thyme pravi ...

Jap, zelo romantično :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...