petek, 30. oktober 2009

Simple check


ček lista opravljenih zadev:
*
*nove štumfe oblečene
* material nabavljen
* darilo kupljeno
* kreativni duh vsaj malo potešen
* čebula pojeta (ne vprašaj po razlogu)
* sanjanje o dopustu (beri: potovanju)
* kava s prijateljico
*

ček lista neopravljenih zadev:
*
* 'pošmirglati' stol
* poslati mail prijateljici v tujino
(saj veš kdo si!;))
* pospraviti omaro
* nabaviti blago
*

2 komentarja:

Mademoiselle pravi ...

Meni se zdi, da ti nič ne spiš, da samo "akcija, akcija, akcija" ... :))) Heheh ... Ustavi se, poduhaj rožice, tu si le na kratkem obisku ;)

Sicer pa, moja lista neopravljenih zadev je ogromna. Zato sem se !zdaj! odločila, da si bom napisala na en list vse te zadeve, ker sicer jaz to vse pozabim in se mi zdi, kot da nimam nič "neopravljeno" :PP

Prijateljici pa le napiši en dolg mail, veš ... Pa kake fine fotke dodaj poleg ali pa kaj ... Veš, ko so ljudje v tujini, so sami in zares komaj čakajo, ko se kdo od njihov najboljših prijateljev (končno) oglasi!! Sploh pa je jim je hudo, ko so oni v tujini, sami, in nekako ne morejo spremljat življenja doma in potem se jim zdi, da toliko stvari zamujajo (glede prijateljev in to) in da življenje gre kar mimo njih ;) Zato le poskrbi za svoje dobre frende!! ;) ;) ;) ;) ;)

Sicer pa Julija, eno vprašanje - ali poznaš kakšno stran, ki je po možnosti v SLO in je namenjena samo fotografiranju - teorija pa to? Bi se rada malo več naučila, kar se fotkanja tiče ... ;) :*

Julie pravi ...

Če se ustavim, bom znorela ;) Trenutno mi energija prekipeva (končno!) in moram uresničevat želje, cilje in ambicije, ki mi prihajajo na pot.
Dobiš mail, kmalu..upam, da še danes...z vsemi živimi podrbnostmi, tudi o foto straneh ;) See ya, hear ya! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...